E-poe kasutustingimused
MOTORSPORT PROMOTION & LOGISTICS OÜ, registrikoodiga 14767461, Tartumaa, Tartu linn, Vorbuse küla, Ööbiku tee 7, 61412 (edaspidi Poe haldaja) ja klient, kes vormistab MPL.ee hallatavas e-poes tellimuse ja identifitseerib end sisestades tellimusele oma isikuandmed (edaspidi Klient), on kokku leppinud järgnevates tingimustes.
Üldsätted
Lepingupooled juhinduvad omavaheliste suhete reguleerimisel Eesti Vabariigi seadustest ja muudest õigusaktidest ning Kasutuslepingus kokkulepitust.
Poe haldajal on õigus mistahes ajal teha e-poe pakutavatesse teenustesse muudatusi. Samuti on Poe haldajal õigus ühepoolselt muuta kasutajalepingu tingimusi ilma, et tal oleks kohustus sellest Kliendile kirjalikult e-posti teel teatada.
Tooted ja ostu sooritamine
Lisa sobivad tooted ostukorvi. Eelnevalt tutvu kindlasti tootekirjeldusega. Soovi korral saab ostukorvi sisu ostukorvi lehel muuta. Pärast oma andmete sisestamist ning tellimuse kinnitamist ostukorvi sisu enam muuta ei saa.
Kui toode puudub laost ja tellimust ei ole võimalik täita, võtab e-poe töötaja Kliendiga ühendust hiljemalt 3 (kolme) tööpäeva jooksul. Sellisel juhul pakutakse välja võimalik uus tarneaeg või toote asendamine teise samaväärse tootega, mis on sama hinna ja kvaliteediga. Kui Klient ei ole uute tingimustega nõus, võib ta vahetusest keelduda ja tellimuse eest makstud raha tagastatakse.
Klient, kes valib välja soovitud tooted, kohustub sisestama tellimuse täitmiseks nõutud andmed (perekonnanimi, eesnimi, kontakt telefon, elektronposti aadress, kättetoimetamise aadress, postiindeks, makseviis jmt).
Klient kohustub esitama tõesed andmed, mis on vajalikud tellimuse täitmiseks. Poe haldaja ei vastuta Kliendi poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tingitud tellimuse mitte täitmise või mistahes sellest tulenevate tagajärgede eest.
Hinnad ja makseviisid
Poe haldajal on õigus igal ajal muuta kuvatavaid hindu.
Kui Poe haldaja on e-poes muutnud hindu peale Kliendi poolt tellimuse esitamist ja selle eest tasumist, tarnitakse Kliendile vastavad tooted tellimuse hetkel kehtinud hindadega. Kliendil ei ole õigust nõuda hinnavahe kompenseerimist.
Kauba eest tasumiseks on järgmised võimalused:
1. Krediitkaardimakse. – Maksa kasutades krediitkaarti.
2. PayPal – peale tellimuse kinnitamist suunatakse sind otse PayPal keskkonda, kus saad kauba eest tasuda sulle sobivas valuutas. Krediitkaardimakseid saab läbi PayPal keskkonna teostada ka sealset kontot omamata.
3. Tasumine arve alusel – tasumine pangaülekandega arve alusel, mis saadetakse peale tellimuse kinnitamist sinu e-posti aadressile. Ülekande tegemisel palun viidata tellimuse numbrile. Juhul kui tellimuse eest ei tasuta kuni 3 tööpäeva jooksul, on e-poel õigus tellimus tühistada ja toode uuesti müüki panna.
4. Maksekeskus Maksekeskus AS eesti pangalinkidega – See on valik ainult valitud riikides. Kui makse pole 3 päeva jooksul pärast ostmist laekunud, jätab MPL.ee pood endale õiguse tellimus tühistada ja kaubad ümber loetleda.
Üksused saadetakse ainult tasutud maksetega. Edastame maksete tegemiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötlejale Maksekeskus AS.
Tarneaeg ja kohaletoimetamine
E-poes esitatud tellimused vaadatakse läbi paari päeva jooksul ning küsimuste korral võetakse ostjaga e-posti teel ühendust. Postitamist vajavad tooted pannakse teele 2-5 tööpäeva jooksul peale makse laekumist MOTORSPORT PROMOTION & LOGISTICS OÜ arveldusarvele.
Kliendil on õigus valida järgnevate kauba kättesaamisviisi vahel.
- Smartpost – pakk toimetatakse sinu poolt valitud Smartposti pakiautomaati. Paki saabudes saadetakse sulle SMS teavituse ning isikliku uksekoodiga. Paki kättesaamiseks tuleb kood sisestada pakiautomaadi arvutisse.
- Omniva pakiautomaat (Post24) – pakk toimetatakse sinu poolt valitud Omniva pakiautomaati. Paki saabudes saadetakse sulle SMS teavituse ning isikliku uksekoodiga. Paki kättesaamiseks tuleb kood sisestada pakiautomaadi arvutisse.
- Omniva (Eesti Post) – pakk saadetakse tähtsaadetisena sinu kodukoha järgsesse postiasutusse.
Postitasud paki tellimisel väljapoole Eestit kehtivad erinevad tarnehinnad. Kauba tellimisel väljapoole Euroopa Liitu tuleb tellijal arvestada võimalike kaasnevate tollimaksudega, mille klient peab kauba kättesaamisel tasuma oma sihtriigis.
Tellimusest taganemine
Kui Klient soovib tellimuse esitamise järgselt ja enne teenuse osutaja poolset täitmist tellimusest taganeda, kohustub ta sellest võimalikult kiiresti Poe haldajat kirjalikult teavitama. Kirjalik teade tuleb saata elektronposti aadressil info@mpl.ee. E-kirja tuleb märkida tellimuse number, millest soovitakse taganeda ning lisada enda kontaktandmed (eesnimi, perekonnanimi, tellimuse esitamise kuupäev, kontakttelefon).
Kui taganemisavaldus jõuab osutajani peale Poe haldaja poolset lepingu täitmist, toimub lepingust taganemine vastavalt Kasutuslepingu peatükile “Tagastusõigus”.
Poe haldaja kannab Kliendile tasutud summa tagasi hiljemalt 30 päeva jooksul alates lepingust taganemise soovi kätte saamisest. Raha kantakse üle samale arvelduskontole, millelt toimus selle laekumine Poe haldajale.
Tagastusõigus
E-poest ostetud füüsilistele kaupadele kehtib 14 päevane tagastusõigus. Tagastatav toode peab olema puuduseta, täiskomplektne, originaalpakendis ja kasutusjälgeteta. Tagastamisel kantakse Kliendile raha tagasi hiljemalt 30 päeva jooksul toote tagastamisest. Raha kantakse üle samale arvelduskontole, millelt toimus selle laekumine Poe haldajale. Tagastamisega kaasnevad transpordikulud kannab Klient. Juhul kui peale tagastamist ilmneb, et tagastus ei vasta Kasutuslepingus toodud tingimustele, siis raha ei tagastata.
Tagastus- ja ümbervahetamisõigus puudub elektroonilistel toodetel ning kaupadel, mida on muudetud vastavalt kliendi soovidele (lisatud pilt, kiri).